O Vaše mazlíčky se starají:

MVDr. Přemysl Novák

Absolvoval FVL VFU v Brně v roce 1995.
Státní zkoušku složil z Chorob malých zvířat. Po ukončení studia působil dva roky na různých pracovištích (vojenská veterinární  péče, léčba hospodářských zvířat - tzn. velká praxe, SVS Jihlava, veterinární klinika VEDILAB Plzeň, Veterinární nemocnice Libuš v Praze). V roce 1998 založil veterinární ordinaci, kterou v roce 2003 rozšířil na veterinární kliniku.
Hlavním zaměřením je management,  dermatologie a nemoci exotických zvířat.

MVDr. Martina Vyvážilová

Absolventka FVL VFU Brno v roce 2008
Státní rigorózní zkoušky složila  z Chorob psů a koček, Chorob plazů, ptáků a drobných savců. Během studia  praktikovala od roku 2002-2008 na Veterinární klinice Anima-P 5, Veterinární klinice Na hrádku-P 2, Veterinární klinice Animal Clinic-P Řepy. Od r. 2008 - 2010 zaměstnána v Praze na veterinárních klinikách (Veterinární klinika Lhotka,Veterinární klinika Livet). Zůčastnila se mnoha odborných seminářů. Na našem pracovišti působí od r. 2010.
U nás se  zaměřuje na interní medicínu, USG diagnostiku,stomatologii a problematiku chorob drobných savců.

MVDr.Jan Cink

Absolvent FVL VFU Brno v roce 2009.
Během studia praktikoval na AB Clinic a u MVDr. Petrlíka v Brně. Od r. 2009 do r.2011 pracoval na Veterinární klinice u MVDr. Vladimíra Tlučhoře Csc. v Pardubicích, kde se intenzivně zaměřoval na získávání zkušeností v oblasti ortopedie, chirurgie a neurologie. Absolvoval bezpočet seminářů a intenzivně studuje veterinární problematiku onemocnění pohybového a nervového aparátu. Na našem pracovišti působí od  r.2011.
U nás se zaměřuje na veterinární chirurgii,ortopedii a neurologii.

MVDr. Petra Žáková

Ukončení studia na VFU FVL Brno v roce 2010.
Během .studia se hlouběji zabývala studiem špatně se hojících ran kůže a podkoží. Mezi lety 2004 a 2011 působila jako asistentka u MVDr. Horského v Jihlavě. A v roce 2012 až 2015 pak u MVDr. A. Zemankové v Polné. Neustále se aktivně vzdělává a navštěvuje semináře s různou tematikou.
Na našem pracovišti se zaměřuje na interní medicínu, anestezii, akutní medicínu a laboratorní diagnostiku.